joi, 5 februarie 2009

Cum alegi 5 fotografii care te reprezintă?

Ei bine, cam asta e problema mea în momentul ăsta. Motivul? Workshop-ul menţionat mai sus, despre care găsiţi detalii la Alex Matusciac pe blog. Poate că mă strofoc mai mult decât este cazul, dar în momentul când am văzut anunţul ceva mi-a zis că trebuie să ajung şi eu acolo. Acuma, să sperăm că o să şi ajung :D

Oricum, felicitări Alex & Alex pentru ideea avută! Chapeau!

Side-note: În calitate de co-organizator, anunţul a apărut şi pe blogul Alexandrei Sandu. Ce nu pot să înţeleg este motivaţia celor care s-au apucat să arunce cu comentarii care mai de care mai maliţioase (bineînţeles, sub pălăria anonimatului). Înţeleg că din când în când îţi vine să dai cu ceva de pământ sau să dai un şut în câinele vecinului, dar mi se pare că e o precondiţie a pretenţiei de umanitate să fii capabil să păstrezi lucrurile astea la nivel de intenţie pasageră. Looks like XKCD still gets me from time to time.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Din ce am văzut pe blogul Alexandrei, cred că majoritatea comentariilor erau de la amici care o tachinau şi nimeni nu se lua cu adevărat în serios, în afară de Alexandra.

Cât despre poze, lasă pe altcineva să aleagă. Şi poate ne vedem pe acolo :)

miChou spunea...

Am ales deja pozele. Am ales şi eu, au ales şi alţii. Om vedea ce-o să iasă :)