luni, 7 aprilie 2008

Vise

Între două linii de cod şi patru de comentarii, între două hit-uri de acum 20 de ani de la Radio Romantic îmi plănuiesc până în cele mai mici detalii două săptămâni de vacanţă în care o să dorm câte 10 ore pe noapte, în care nu o să mai ştiu cum arată un monitor şi singurul LCD pe care o să-l văd o să fie cel din viewfinderul camerei foto.
E deja 3:42AM iar mâine mă aşteaptă la şcoală o (sub)grupă de studenţi care aud pentru prima dată în viaţa lor de o tabelă de dispersie. Oh joy!

5 comentarii:

Irina spunea...

Păi înseamnă că îi vei învăţa ceva nou şi interesant, nu? Ar trebui să te bucure lucrul ăsta :)

miChou spunea...

Laboratorul de azi a fost un succes. Pacientul mort :))

Irina spunea...

Hahaha. Şi acum îmi amintesc cât se agita asistentul nostru de AA să ne explice cum e cu parcurgerile de arbori de exemplu :) Cred că şi el se simţea cam tot aşa după...

Anonim spunea...

..iar mâine mă aşteaptă la şcoală un asistent(laborant de SD) care aude pentru prima dată în viaţa lui de pizda . Oh joy!

miChou spunea...

anonimule, simt oarecari frustrări în vocea ta. Şi-n plus, chiar nu văd relevanţa expertizei în p*zde şi prestaţia la un lab de SD.
Ca să nu mai zic că mâine SIGUR nu ai lab cu mine, şi nu mi se pare deloc OK să te-apuci să faci pedigree-ul altor asistenţi la mine pe blog.
1. (după cum zicea un banc ;) )