duminică, 14 decembrie 2008

Draft surfer


Mi-am aruncat o pereche de ochi printre drafturile care zac aici pe blog. Se pare totuşi ca sunt mai nehotărât decât credeam. Sau poate, pur şi simplu, mi s-a întâmplat de mai multe ori decât credeam să plec cu o idee care pare bună şi pe undeva pe la jumătatea textului să mi se termine cuvintele, să-mi dau seama ca poate momentul sau chiar textul pe de-a-ntregul e nepotrivit. Aşa se face că am în lista posturilor începute dar niciodată terminate texte despre relaţii, despre şireturi de pantofi, despre carieră şi prezentări de firmă, posturi care sunt doar un cârnat lung de linkuri sau care au plecat de la emailuri schimbate nici eu nu mai ştiu de când.

Oare are vreun rost să încerc sa le scot la lumină? (da, nu mă aştept ca întrebarea sa fie altfel decât pur retorică)

Un comentariu:

Anonim spunea...

Majoritatea drafturilor însemnau ceva în momentul in care au fost începute.

Poate aducerea lor la lumină va fi utilă.