duminică, 18 aprilie 2010

In between hugs

sau ce am făcut cât timp nu ne îmbrățișam în fața camerei :)

nu știu cum o să arate rezultatul final/oficial al ideii lui Alex. știu doar că, pentru câteva ore, sâmbătă, am râs, am glumit, am îmbrățișat și i-am admirat pe alții cum se lasă pictați.

și mai știu că, o dată plecat, m-a cuprins un sentiment crâncen de gol, și-o părere de rău. părerea de rău pe care o ai când te trezești și-ți dai seama de lipsa de finalitate și de perspectivă a lucrurilor.

vă las cu 3 poze și eventual, câteva gânduri

Fun with Alexunu :)


Fun with Alexunu :)


Fun with Alexunu :)

7 comentarii:

Unknown spunea...

Misule tu esti indragostit de Alexandra ma?

miChou spunea...

:))
nice of you to say that, but no

(și apropos, bibi, ne cunoaștem? :) )

Unknown spunea...

Nu ne cunoastem misule. Dar de ce nu esti indragostit de ea?

miChou spunea...

De ce ar trebui / de ce crezi că sunt îndrăgostit de Alex? Și mai ales de ce crezi că ar trebui să dau explicațiile (sau confirmările) astea aici? Mai ales că nu ne cunoaștem :)

Unknown spunea...

Misule am vrut sa ma bag si eu la o combinatie dar mi-a zis ca are prieten ma. Tu esti ala?

Unknown spunea...

Misule nu stii sa-ti tratezi oaspetii. Dupa ce ca-s singurul care iti viziteaza blogu te faci ca nu ma vezi. Putin...foarte putin, te credeam in stare de mai mult.

miChou spunea...

1. Nu-mi justific starea civila pe facebook, nu vad de ce as face-o aici. In plus, lucrurile astea ar trebui sa le tratezi cu Alex (asta daca nu cumva de la ultimul comment s-a schimbat ceva si vrei sa te combini cu mine si nu cu ea :p )
2. Imi pare rau dar nu scriu pt tine. De fapt am trecut de etapa cand scriam pt audienta. Acum am fotoblogul pt asa ceva ;)