miercuri, 20 august 2008

Aura-At-Adobe

Motto: Banii se duc oricum, oportunități noi vin mereu,
oamenii rămân... sau cel puțin așa ar trebui
Azi a fost farewell surprise party pentru Aura. Pentru mine Aura este și o să rămână unul din oamenii sinonimi cu Adobe[1], sau cel puțin cu ce însemna (și înseamnă Adobe) pentru mine. Oamenii ăia faini despre care întotdeauna mă simțeam bine să vorbesc când le povesteam celor din jur cât de super marfă e la Adobe. Și astăzi mi s-a dovedit că nu m-am înșelat, că oamenii ăia chiar sunt acolo și chiar sunt faini. Nu pot decât să sper că Aura s-a simțit bine, pentru că cel puțin pentru mine chiar a fost foarte fain, deși cu o urmă de regret (cine o să mai facă mișto de noi la cafeaua de la ora 9? :D ).
A fost ceva mai puțină lume decât în albumul făcut cadou, dar am simțit că toți au fost acolo pentru ceva mai mult decât berea/RedBull/Jack și chips-urile de pe masă.

Mi-ar plăcea să scriu în mai multe cuvinte și mai bune toate pe care le-aș avea de spus, dar din păcate nu-mi prea mai găsesesc cuvintele și locurile lor. Oricum, cei care trebuie să știe, știu :)
____
[1] pronunțat 'ă-do-bi' sau 'a-do-be', dar niciodată 'a-dob'

Niciun comentariu: