vineri, 21 noiembrie 2008

Wantses

«It's not about having what you want,
but wanting what you have»
Încă încerc să-mi dau seama dacă aşa sunt făcuţi oamenii sau doar eu sunt ciudat. Mereu vre[m|au] ceea ce nu mai avem, sau ceea ce nu avem şi nici nu prea sunt şanse să avem. Lucrurile pe care le avem au, prin însăşi faptul că le avem, o valoare scăzută, indiferent de valoarea lor intrinsecă.

Mi-am dorit de mult, de când eram mic, prieteni cu care să pot să fac tot felul de trăznăi, prieteni pe care să pot să-i sun oricând şi să găsesc măcar unul cu care să pot să ies la un pahar de vorbă sau la o tură pe undeva, mai pe aproape sau mai departe. Prieteni cărora să pot să le fac o vizită doar pentru că mi s-a făcut dor de ei sau pentru că eram în zonă, şi prieteni de care să mă bucur că mi-ar călca pragul fără nici o ocazie specială.
Am nişte prieteni minunaţi şi totuşi, din când în când, sunt un pic gri că nu sunt chiar aşa cum mi-i doream, cum îi visam de ani buni.

Poate că de fapt habar n-am ce vreau...

PS: Dacă am mai scris pe tema asta înseamnă că e ceva ciclic şi că nu trebuie să fiu luat în seamă - oi ajunge eu şi la PI/2 :D

2 comentarii:

Anonim spunea...

Ma gandeam ce gluma geeky legata de sinusoide si oscilatii in faza as putea face :) dar in momentul asta nothing of the sort comes to mind. So how are your wants and haves at the moment?

miChou spunea...

mi-e greu să fac o listă. sunt doar bucuros că am lucrurile pe care le am şi că mai am ce să îmi doresc. şi să sper că poate, cândva, o parte din lucrurile alea or să treacă în categoria realizate :)