miercuri, 20 februarie 2008

Fotografice

Pârşul de câmpie
  • duminică am fost la Muzeul Antipa (sau Muzeul de Istorie Naturală „Grigore Antipa” pe numele lui complet). Un pic mai sărac decât pe vremea când eram eu în gimnaziu, exponate bătrâne şi îmbătrânite, cu pene şi vertebre lipsă. Cu toate astea destul de plin muzeul. Am putut să fac poze nestânjenit fără să mă întrebe nimeni de sănătate. De fapt, la cum pozau alţii[1] tot ce le ieşea în cale tind să cred că eu am fost chiar simţit.
  • singurul obiectiv viabil pentru escapada asta a fost Helios-ul de 50mm de care am mai povestit. S-a verificat din nou că focusul manual poate fi o aventură dar şi că scoate nişte culori şi nişte fundaluri absolut... aparte :)
  • ce vreau neapărat să mai fotografiez? Colecţia de minerale fluorescente. Era prea întuneric să fac focus manual, iar pe 14-42ul de kit totul a fost o loterie. Necâştigătoare. Deci data viitoare ştiu: lumină şi filtru de polarizare :D
  • cât de curând (după ce termin povestea de ceai) o să fie o serie dedicată ieşirii ăsteia şi pe foto-blog.
  • recent mi-au căzut ochii pe Sigma 30mm/f1.4. Mai apoi mi-a căzut cu tronc. Sper să iau bursă şi să pot pune ceva bani deoparte!
___
[1] v-am spus vreodată că nu-i sufăr pe cei care nu sunt în stare să dezactiveze blitzul de pe camerele foto şi dau cu el în orice situaţie? Nu-i sufăr! (sunt tare curios ce le-a ieşit în poze având în vedere cât de tare reflectau geamurile de la cele mai multe vitrine...)

3 comentarii:

Anonim spunea...

La Antipa exista o taxa Foto de 5 RON. Poti poza orice, cat vrei, in afara de expozitia de Pestisori Exotici.
Foarte faina poza asta...

miChou spunea...

Ce e cel mai interesant e că _am vrut_ să plătesc taxa aia (aşa ştiam şi eu) şi tanti de la casa de bilete mi-a zis că pentru muzeu nu se plăteşte nici o taxă :D Aşa că m-am conformat :)

Găvruş Bogdan spunea...

foarteee tare!!! habar n-aveam ca poti poza in muzeu. O veste excelenta, e ceva ce imi doream de mult sa fac si nestiind situatia ma gandeam cum sa ma ascund prin sali cu aparatul. Excelenta poza, imi place mult..desi mi-ar fi placut mai mult daca nu stiam ca e facuta in muzeu sunt totusi recunoscator pentru informatii. Salutari!