miercuri, 18 iunie 2008

Looking for the mouse


O prezentare foarte interesantă despre modelul actual de media, despre participare şi contribuţie şi, în mare, despre timpul pe care-l pierdem şi ar putea fi folosit mult mai bine :)

4 comentarii:

Gabi spunea...

Draguta prezentarea. Dar nu ma pot abtine de la un comentariu: what about the amount of time wasted while watching it? Nu poti sa "produci" ceva relevant daca nu stii contextul, si daca nu il stii, trebuie sa "consumi". Intr-adevar, nu prea mult. Oricum, e tare ideea de baza.

miChou spunea...

să o luăm pe puncte:
1. să zicem că azi am avut 40 de vizitatori (slabe şanse :P) care au pierdut fiecare 16minute cu prezentarea. That's roughly 10h. Cam o temă de APC, aşa :P
2. După cum are o vorbă Ţăpuş: „Totu'n viaţă se plăteşte”. E adevărat, ca să produci trebuie să consumi ceva, dar măcar nu consumi de dragul de-a consuma sau de frica de-a face orice altceva ;-)

Irina spunea...

Ca un om care nu se uită la televizor nu prea pot să fac referire la argumentul cu TV = pierdere de vreme. Dar mi se pare că nici noile medii de interacţiune nu sunt scutite de capcana asta... poţi să pierzi la fel de bine ore întregi pe net, fără să produci nimic util. Cu sau fără mouse, până la urmă balansul între consum şi produs îl alegi tu şi nimeni altcineva.

miChou spunea...

Asta aşa e. TVul însă e un mediu inerent şi exclusiv „consumer/producer” so to say ;)