vineri, 10 octombrie 2008

poze bune

din punctul meu de vedere, o fotografie bună e acea fotografie în care rezultatul final arată așa cum ți-ai imaginat tu - fotograful - cadrul, înainte de a apăsa pe declanșator. și-n mod uluitor - prin coincidențe sau nu, punctul ăsta de vedere mi-a fost confirmat.
în condițiile astea, care e soluția, care e calea de urmat când ajungi să declanșezi de plictiseală, sau doar pentru că-ți place «țiu-clanț»-ul[1], «clonț»-ul[2] sau «șlanc-clâc»-ul[3] pe care-l face shutter-ul camerei tale?

____
[1] Canon
[2] Olympus
[3] Nikon

Un comentariu:

Anonim spunea...

Am ras la descrierile astea onomatopeice. Mai ales ca le-ai prins bine. Nu stiu cum se aude Olympus, dar Canon si mai ales Nikon stiu. Ca sa nu zic ca am un Nikon F, din 1971, care se aude tot asa :D Sau mai bine zis, D70-ul meu se aude ca nikon F-ul ;)