duminică, 15 martie 2009

3 imagini tari

1, 2, 3

4 comentarii:

Gabi spunea...

lumina din poza 3 este superba insa din pacate m-am saturat de poze cu paduri, sunt mult prea stas. Poza cu furnica e simpatica, doar ca ma surprinde cat de mici sunt picaturile in comparatie cu furnica; iar poza 1 - aici am sa imi declar nestiinta si sa te intreb ce 'efecte speciale' a pus fotograful ca sa arate asa... Ca macar sa stiu si eu despre ce e vorba, chiar daca sunt departe de realizare.

miChou spunea...

Păi prima mi se pare cel mai uşor de explicat: o draperie cu falduri pe post de fundal, probabil vreo 2 surse de lumină şi un obiectiv cu focus selectiv pentru a avea clară doar floarea şi partea de sus a sticlei ;-) (vezi şi www.lensbaby.com )

Gabi spunea...

ei, asta ma ducea si pe mine mintea, doar ca focusul mi se parea foarte restrans [da, asta probabil nu e mare lucru] si blur-ul foarte brusc, ireal. deci nimic special...

miChou spunea...

Am fost conştient de la început că nu sunt neapărat nişte imagini care să rupă gura târgului, dar mie chiar mi-au plăcut şi am sperat că poate or să placă şi altora :)