duminică, 8 martie 2009

workshop AT matusciac DOT eu - the story

Cu multă întârziere mi-am făcut şi eu ordine printre pozele de la workshop, aşa că pot să mă apuc să spun şi povestea, mai pe larg. N-o să pun aici toate pozele pe care le-am pus pe net, o să fur câteva poze de la Alex, dar sper să vă placă şi să urmăriţi şi blogul celălalt :P
Cu niţel noroc şi cu ajutorul lui Octav, am reuşit să găsesc locul. A fost nevoie să apară şi Vlad şi Ruxandra ca să ne facem curaj să intrăm în curtea din care se auzea un câine lup (pui) foarte zglobiu şi bine hrănit. Ne-am cunoscut, ne-am instalat, am socializat mai mult sau mai puţin, am schimbat o vorbă sau un fum de ţigară pe balcon. [Cu ocazia asta am aflat şi că aş fi faimos :)) - dacă îi dăm crezare Alexandrei :D ]
Behind the curtain
Alexandra a făcut deschiderea oficială, ea fiind sufletul şi artistul din workshop. A fost frumos, a spus lucruri adevărate, lucruri care - mai apoi - mi-au dat de gândit. Apoi, pentru un pic de efect surpriză, a urmat o scurtă sesiune foto cu Monica, fără make-up, fără hair-stylist şi (teoretic) fără cunoştinţe despre luminile de studio. A fost destul de interesant, dar eu am fost luat cam pe nepregătite, aşa că mult prea multe cadre mi-au ieşit destul de brambura: încadrate aiurea, din unghiuri ciudate, cu mâini şi picioare tăiate, prea largi şi prea soft pentru că 40-150mm mi s-a părut waaay too tele pentru studio. Îmi pare rău, mai ales că Monica a fost foarte mobilă şi creativă :D Să nu mai spuneţi la nimeni însă...
Shhh...
Evident că lumea trăgea cu mult spor de pe margine şi pe lumina de modelare. Ba chiar, nu de puţine ori, am văzut cadre mai bune scoase pe lumina de modelare decât altminterea.
Making of
Alex veghea într-un colţ, gata să pună în practică eventualele noastre fantezii cu luminile de studio.
Making of
După ce fiecare din noi şi-a văzut ideile iniţiale puse în practică, Alex ne-a ţinut, cu ajutorul Dianei şi intervenţiile noastre o scurtă lecţie despre tipurile de lumini, la ce sunt bune şi la ce trebuie să ne uităm, all-in-all o lecţie foarte interesantă.
Diana
Diana
A urmat apoi o pauză bine-meritată pentru modele, în timp ce noi ne-am văzut „de joacă” în continuare între noi. Vlad a fost cel mai pozat model dintre participanţi...
Vlad
Vlad
...dar chiar şi Alex s-a aventurat în faţa camerelor noastre, încercând să ne arate cum să *NU* arăţi gay :))
Alex
Prinsă-n joaca noastră, Alexandra a decis că fiecare din participanţi are dreptul la cadrul lui de celebritate, aşa că ne-a tras pe toţi în poze, ocazie cu care atât eu cât şi fularul meu am avut parte de luminile studioului :P
miChou
Octav
A urmat o a doua şedinţă foto cu Monica, în care am avut ocazia să punem în aplicare ce aflasem mai înainte sau pur şi simplu să ne cristalizăm mai bine ideile.
Monica - Uimire
Monica - The dance
Monica - The call
Am continuat să tragem şi pe lumina de modelare a colegilor...
Monica
...şi am şi ratat câteva cadre cu potenţial zic eu...
Monica
...asta când nu eram citez, „total absorbit” :P
Încă o pauză, Vlad pozând din nou...
Vlad
...şi sesiunea finală cu Diana. În cazul ăsta, eu n-am reuşit să scot decât un cadru acceptabil cât timp am fost „in control”, restul fiind doar cadre la ISO mare, pe lumina de modelare.
Diana
Diana
Diana
Totul s-a terminat cu o pizza reală şi cu o bere potenţială, amânată pentru o zi când ne vom trezi mai devreme cât să găsim loc pentru toţi :)
A fost o experienţă tare interesantă, iar pentru mine, deşi a fost pentru prima oară când călcam într-un studio, oamenii pe care i-am cunoscut au fost cel puţin la fel de importanţi ca luminile cu care am avut ocazia să mă joc. Îi mulţumesc încă o dată pe această cale Alexandrei, pentru încrederea şi oportunitatea oferită :)

4 comentarii:

Anonim spunea...

Dar vai! Cata reclama mi-ai facut. :))

Foarte frumos scris, iar pentru un moment am crezut ca mi-ai furat prima fotografie...

miChou spunea...

Seems like great minds do think alike :P
cât despre reclamă... 3 menţionări şi tot atâtea poze mie nu mi se pare aşa reclamă deşănţată :-"

Anonim spunea...

Monica e din Medias, right? ieee o stiu, adica mai mult din vedere :))

miChou spunea...

O fi.. eu nu știu prea multe despre ea...