duminică, 6 ianuarie 2008

How could you not love snowboard

Din seria «Cum să nu faci nimic toată vacanţa fără să te relaxezi ci să stai crispat»: în ciuda planurilor mele măreţe de a da gata azi temele la SSC am făcut până la urmă o ieşire la Tineretului. Deşi nu s-a lăsat cu nici o bulgăreală (protagoniştii ultimei săpuneli imortalizate de mine n-au fost de găsit azi - din motive de job / picioare), am avut ocazia să mă bucur de zăpada ca-n poveşti şi de compania unor meseriaşi în ale snowboardingului (meseriaşii în ale fotografiei erau cauza ieşirii, deci nu se mai pun ).
Aşa se face că am îngheţat pe lângă lacul din Tineretului şi m-am jucat câteva ore bune de-a fotograful sportiv . Am selectat mai jos câteva cadre care să verifice cele spuse:

Snowboarders::01

Snowboarders::06

Snowboarders::03

Snowboarders::04

Snowboarders::05

Flyer::04

Flyer::01

Flyer::02

Snowboarders::07

Flyer::03

Flyer::05

Pentru versiuni mai mari faceţi cu încredere click pe imagini.

Niciun comentariu: